08 märts 2010

Romantika kraanadega :)

8 kommentaari:

Giga ütles ...

Elektripost on tiba pahasti lõigatud...

Triin ütles ...

Oleks pidanud vist jah ära lõikama, aga kuna ma piltidega mitte midagi ei tee, siis on minu silma viga, et ma pildi algselt üldse nii tegin tõesti.

Giga ütles ...

warmz.blogspot.com on pilti all nurgas, järelikult ikka midagi ju teed :)

Aa miks sa neid siis arvutis ei tuuni?

WarmY ütles ...

No see jah ja väiksemaks teen pildi, aga seda ei nimetaks tuunimiseks. Aga minu stiil on anda pilt edasi nii nagu ma selle teinud olen, mitte et keeran taeva sinisemaks ja rohu rohelisemaks ja lõikan ära need asjad, mis ei meeldi. Kui tegin pildi selliseslt siis järelikult peabki nii olema ja kui vahest on asi viltu või midagi üleliigset, siis olen ise süüdi, et ei vaadanu ennem korralikult kõiki detaile.

TD ütles ...

Hmh...

Giga ütles ...

Kraanafiil

Maariel ütles ...

Õige, Warmz :) Ise lähtun ka sellest.

Giga ütles ...

NB! Sellisel juhul vaadake, et kasutate pildistamisel alati manuaal reziimi !

Sest kui kasutate näiteks landscape või portrait reziimi, teeb fotokas juba ise rohu rohelisemaks ja taeva sinisemaks. Ning kui kasutate auto reziimi, valib fotokas ise landscape reziimi maasikupildi puhul jne.