19 aprill 2010

Mis joaga on tegu?

11 kommentaari:

TD ütles ...

valaste

WarmY ütles ...

Kust sa teadsid:)

TD ütles ...

Sa räägid siiski joaeksperdiga nii siit kui säältpoolt Tallinna. ;)

Nii, mis ma võitsin?

Triin ütles ...

No mis su hing ihkaks auhinnaks, ega mul palju pole miskit anda, ühe kalli võid küll saada:P

Maariel ütles ...

TD, kas enam ei olegi kosed?? :D
Seigeldes saab nii mõndagi teada :P

TD ütles ...

Juga erineb kosest selle poolest, et kose vesi ei lange, vaid voolab mööda jõesängi.

Anx ütles ...

TD on üldse kõige ekspert nagu ma tuvastanud olen

Kata ütles ...

Valaste arvasin minagi aga kuidas sa selle pildi said? Rippusid köiega joa kohal või?

Triin ütles ...

Irw, ei rippunud, küljepealt läheb ju trepp alla platvormile ja seal all olles tegin:)

Kata ütles ...

Uskumatu. Ma olen seal kordi mitu käinud öösel ja päeval ja suvel ja talvel aga nii ülalt-alla pilti pole veel õnnestunud teha. Väga lahe :) Muuseas - kas sa oleksid nõus jagama minuga mõne pildi, et saaksin sellest tellida suurenduse seinale panemiseks?

Triin ütles ...

Loomulikult olen, lihtsalt küsi, millist soovid, et saaksin originaal suuruse anda. Mul ainult rõõm, kui minu tööd kellelegi nii meeldivad, et neid kingivad või suurendusena panevad seinale:)